Ənənəvi dondurma bazarının lideri Mado, "özündən şirin dondurma" bazarına girdi!

Mado, ənənəvi dondurma bazarı lideri!

Dondurma, dünya qida sektorunun ən dinamik və ən sürətli böyüyən kateqoriyalarında biri olmağı davam etdirərkən Mado ənənəvi dondurma sahəsində fərqliləşərək Türkiyədə bazar lideridir. Ötən il 20% -lik artım reallaşdıran Mado eyni zamanda ölkənin ən çox Françayzinq verən qida markasıdır. Açılan yeni şöbələrlə dünyada Mado Cafe sayı bu an üçün 286-dır. Bu il yeni açılacaq 45 şöbəylə 2015-ci ildə 331 şöbəyə çatmağı hədəfləyir. Bu il davamlı olaraq İzmir, Eskişehir, Antalya və Bursada şöbələrin sayını artırmağı hədəfləyən MADO yoluna "Hər İldə Mado" sloqanı ilə davam edəcək. MADO şöbələrində 7500, öz istehsallatında isə 1500 işçisi var.

Türkiyədə adam başına düşən illik dondurma istehlakının miqdarı 4,1 litrdir

Mado-nun Ümumi Koordinatoru Mehmet Yılmazoğlu'nun verdiyi məlumata görə; Ölkədə dondurma bazarı net bir məlumat olmamaqla birlikdə keçən ilin rəqəmlərinə görə 2 milyard liralıq bazar böyüklüyünə çatmış vəziyyətdədir. Dünya ortalamasına görə aşağı olan adam başı dondurma istehlakı ölkədə illik 4,1 litr təşkil edir. 2012-ci ildən bəri dondurma sektorunun daha sürətli bir böyümə tempinə girdiyini ifadə edən Yılmazoğlu Mado olaraq bu tempdə əhəmiyyətli rol oynadığını və xüsusilə son illərdə daha da bilgilənən istehlakçıya təbii və sağlam dondurmanı təqdim etmənin də bazarı hərəkətləndirdiyini ifadə etdi. Yılmazoğlu; "İnnovasyaya və yeni ləzzətlərə çox açıq olan dondurma istehlakçısına Mado olaraq davamlı yeni və təbii məhsullar təqdim edərək, xüsusilə ənənəvi dondurma bazarındakıi liderliyimizi qorumağı davam etdirəcəyik." dedi.